Thống Kê
  • Khách đang online: 40
  • Truy cập hôm nay: 1611
  • Lượt truy cập: 6215374
  • Số trang xem: 6787615
  • Tổng số danh mục: 50
  • Tổng số sản phẩm: 1357
Quảng Cáo
Bạn đang ở: Trang chủ » Danh mục » Logo » LOGO MODERNISM

Dùng cuộn chuột thay đổi chế động phóng to ảnh

Click để xem ảnh lớn !

LOGO MODERNISM

Mã SP: 9783836545303

Giá bán: 1,750,000 VNĐ

Tình trạng: Hết hàng

Số lượng:

Chia sẻ sản phẩm trên mạng xã hội:

Modernist aesthetics in architecture, art, and product design are familiar to many. In soaring glass structures or minimalist canvases, we recognize a time of vast technological advance which affirmed the power of human beings to reshape their environment and to break, radically, from the conventions or constraints of the past. Less well-known, but no less fascinating, is the distillation of modernism in graphic design.

This unprecedented TASCHEN publication, authored by Jens Müller, brings together approximately 6,000 trademarks, focused on the period 1940–1980, to examine how modernist attitudes and imperatives gave birth to corporate identity. Ranging from media outfits to retail giants, airlines to art galleries, the sweeping survey is organized into three design-orientated chapters: Geometric, Effect, and Typographic. Each chapter is then sub-divided into form and style led sections such as alphabet, overlay, dots and squares.

Alongside the comprehensive catalog, the book features an introduction from Jens Müller on the history of logos, and an essay by R. Roger Remington on modernism and graphic design. Eight designer profiles and eight instructive case studies are also included, with a detailed look at the life and work of such luminaries as Paul Rand, Yusaku Kamekura, and Anton Stankowski, and at such significant projects as Fiat, The Daiei Inc., and the Mexico Olympic Games of 1968. An unrivaled resource for graphic designers, advertisers, and branding specialists, Logo Modernism is equally fascinating to anyone interested in social, cultural, and corporate history, and in the sheer persuasive power of image and form.
 
Text in English, French, and German

Product Details

  • Hardcover: 432 pages
  • Publisher: Taschen (November 8, 2015)
  • Language: English, French, German
  • ISBN-10: 3836545306
  • ISBN-13: 978-3836545303
  • Product Dimensions: 10 x 1.5 x 15 inches
  • Shipping Weight: 8 pounds 

Đang cập nhật

BÌNH LUẬN


0 bình luận về "LOGO MODERNISM"

GỬI BÌNH LUẬN HOẶC CÂU HỎI CỦA BẠN

Bình luận hay có ý kiến đóng góp. Vui lòng điền vào form bên dưới và gửi cho chúng tôi.

Email:

Nội dung:

Tôi muốn nhận câu trả lời về câu hỏi này qua email


SẢN PHẨM LIÊN QUAN

999 LOGO DESIGN ELEMENTS

Giá bán: 680,000VNĐ

Tình trạng:
Hiện có: 0 bình luận

ULTIMATE LOGO COLLECTION,THE

Giá: 780,000VNĐ  Giá KM: 200,000 VNĐ

Tình trạng:
Hiện có: 0 bình luận

LOGOS CAFE

Giá: 520,000VNĐ  Giá KM: 300,000 VNĐ

Tình trạng:
Hiện có: 0 bình luận

LOGO DESIGN

Giá bán: 500,000

Tình trạng:
Hiện có: 0 bình luận